moa's

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av moa lindahl - 17 juli 2012 23:18

Är jag konstig?? Jo förut så har jag hatat fisk men idag så åt vi lax till middag och jag gillade det!! Det är nog inte så konstigt för er men för mig är det jättekonstigt. Men just nu så tittar jag på en liten film... Men imorgon ska jag och mamma åka och fixa lite nya kläder åt mig så. (har inte så mycket längre.....) ((((((((((((((HUG))))))))))))))????? Skämta bara men kolla hur många sid visningar jag hade förra månaden och det va.... 497!!!!!! Det är bara men det kan bli bättre! Men jag har börjat med en liten deit som inne håller mycket träning och sallad, kött/fisk och frukt. Ni kanske tycker jag är konstig men jag mår inte bra bara.... Men god natt på er<3

Av moa lindahl - 17 juli 2012 14:12

Är det bara där jag är som det oskar???? När man är ute och går så är det inte så roligt. Visst om man sitter inne och så men inte nu!! Och nu börjar det blixtra så är lite skakis + regn!!!!! Men ska nog börja springa nu så att det går fortare:)

Av moa lindahl - 17 juli 2012 10:24

Efter frukost så är det första man gör är ju självklart att baka;) Men idag vet jag inte vad jag ska göra, jag kanske ringer Hanna elr nått sånt. Hoppas bara hon kan:) bild kommer lite senare när den är klar<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

sommarens bästa nöjespark
 Gröna Lund:P
 Liseberg:D
 Båda:/
 gillar ingen:l

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards