moa's

Alla inlägg under juni 2012

Av moa lindahl - 17 juni 2012 21:21

Sorry för att jag inte har bloggat så mycket men jag har iallafall inte haft tid för igår va jag med min kompis hela dan och sen sov hon över hos mig. Men jag har just skrivit klart en liten lista eller liten och liten den är rätt lång med 44 st böcker jag vill läsa. Visst nu låter jag jätte tömtig som gillar att läsa men OCH? jag kanske gillar det men måste man vara en tömt för det? Och jag slår vad om att nästan alla ni gillar att läsa men inte vet det för ni har aldrig fått chansen att läsa en riktigt bara bok som ni gillar  Men nu ska jag ha en lien fråge stund så ni kan bara fråga på jag kommer svara på ALLA frågor<3

Och ni kan ju oxå se på den här videon och kommentera vem som är hetast<3 

Av moa lindahl - 15 juni 2012 15:50

men den här har inte honom i säg och det va också braking dawn part 2 som inte hade honom i säg men Kristen Stewart är med i båda<3

Av moa lindahl - 15 juni 2012 15:37

sommarlovets första dag= ensam hemma ont lite överallt och inget att göra..

om jag ska spändera dom kommande 10 veckerna så här vill jag helst gå iskolan!!! men nu ska ni få lite film tips som jag kommer se på bio dom kommande åren;)

 om ni kollar så är det alla förutom LoL som har... vem? om ni kan vad HAN heter så komrntera ert svar:)

Av moa lindahl - 15 juni 2012 08:08

Första dagen av sommarlovet och min pappa ringer kl 08:00 för att han har glömt en nyckel som en kolega till honom skulle hämta! aso tack pappa för att man kan få sova men nähä det ska man inte få!! Hoppas bara att man kan få sova lite under dagen.... :$

Av moa lindahl - 14 juni 2012 17:13

Sommaren är äntligen här:* Har varit på poolparty hos en kille i mi klass:) nästan alla va där och vi hae jätteroligt:) men när vi hadde avslutning va det inte lika kul, för jag och några andra skulle sjunga och det va lite skumt för när vi skulle köra sista låten börjar folk gå?! hur kan man göra så?? men just nu lyssnar jag som vanlikgt på musik...ehehehe<3 men nu ska ni få bloggar som jag tycker är jätte bra<3

1:http://claraborthwick.blogg.se/

2:http://emmatrygve.blogg.se/

3:http://novellerom1d.bloggplatsen.se/

så nu har ni lite att läsa och komntera gärna om ni undrar något och skriv in vad din eller en kompis blogg heter så kan jag kolla och om jag gillar den så länkar jag den här<3

Av moa lindahl - 13 juni 2012 17:16

Ja här är en av mina kompisars bloggar , men hennes header är inte klar ännu men stanna och läs hennes blogg<33http://josephinesmith.blogg.se/ 

 gud va rolig han kan va<3333


Av moa lindahl - 13 juni 2012 13:19

I dag hade min skola bränbolls tunering men sexorna.. Min klass förlåra varje match VARJE MATCH!!!! Fast det va en klass som fuska as mycket! Eller nej det va två klasser som fuska as mycket och vår sista match kortar dom av så att man typ inte hinner göra nånting( från 15 minuter inne/ute till 6 minuter inne/ute!) Kan ni fatta att man blir sur på lärarna som håller på så här men aja vad kan vi göra nu åt det?  Och som grädde på moset börjar det regna så att man blir dyngsur!! såå avis på dom i min klass som inte va där, eller engentligen inte för två st spyde så att dom inte kunde vara med.. Men nu är jag hemma och ska snart locka håret så att det inte är jättestora lockar imorgon för det kommer se fett mob ut då...

är det bara jag och min kompios som tycker han e snygg??:o <3333

Av moa lindahl - 12 juni 2012 17:48

äntligen har en bok jag har reserverat komit och jag är sååå häääääääär glad!! men här kommer ne blogg för er som gillar skriäkisar http://filmnatt.bloggplatsen.se/ mycket uppdateringar om nya och bra skräkfilmer:3 men idag skulle vi städa iskolan men jag hade redan städat mitt skåp och kl 09:05 skulle jag och några andra tjejer från sexan träffas i musiksalen så jag slapp att städa helt!(vi skulle städa våran mentorssal innan vi fick gå hem) så jag sluta kl 10:15. Då åkte jag och en tjej i min klass hem till henne och åt nåt sen åkte vi till handen där vi handla lite jag hitta en avslutnings kläning som jag kan ha på torsdag.

ser ut så här fast vit/rosa istället för svart.

men just nu lyssnar jag på musik på spotify:) hoppas att ni har haft en bra dag och fortsätter så<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

sommarens bästa nöjespark
 Gröna Lund:P
 Liseberg:D
 Båda:/
 gillar ingen:l

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards