moa's

Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

Snälla....

Av moa lindahl - 8 juni 2012 20:50

Asså snälla va inte så snåla! Ni kan inte mena allvar??

1: Ni kan väl länka min blogg på era bloggar eller e det förmycket för er?? det är inte kul när man kollar sin statistik och den suger!!

2: E det OK att en tretton åring ska ha så här tråkigt en fredag kväll?? Jag e fan ensam hemma och det finns inget att göra! några ideer? Jag kan ju titta på en film men det är inte såå roligt när man har sätt alla man har?

3: Vi hade talangjakt i skolan idag och när ett nummer va så satt man och skratta? Det är väl inte okej att göra så när man värkligen anstränger sig?

Har DU ett svar eller en fråga så är det bara att fråga jag kommer svara på allt ni frågar så va inte blyga!!

<3

 
 
Trololol :3

Trololol :3

8 juni 2012 22:14

1. Alla kanske inte har tid att länka dig? Du länkar inte oss, så varför ska vi länka dig bara för att du ber om det? Det är ju fler än du som har lite statistik. Men det är väl inte så jätte lite med 10 besökare? :)
2. Om du har tråkigt - gå in på www.filmnatt.bloggplatsen.se . Tips på superbra filmer! (Om du gillar skräck/spännande/äventyrs filmer. Du kan se de på datorn utan att ladda hem!
3. Nej, det var ju inte schysst! Jag skulle bli jätte ledsen om någon skrattade åt mig då...

http://http:/SECRET

moa lindahl

12 juni 2012 17:45

Det har du rätt i ingen har länkat sina bloggar så hur skulle jag kunna länka andras om jag inte vet vilka?

 
Ingen bild

badkarsmusik.bloggplatsen.se

10 juni 2012 16:08

Hej! Om du vill se film brukar det finnas både vhs- och dvdfilmer på secondhandbutiker, typ myrorna. tråkigt att du har tråkigt, men så måste det vara ibland för att man ska motiveras att göra något roligt av tiden här på jorden. HA EN FORTSATT UNDERBAR DAG HÄR PÅ PLANETEN JORDEN!!! (Ps: jag går hos en socionom om du undrar varför jag skriver så konstigt!)

moa lindahl

12 juni 2012 17:47

yinte att du skriver konstigt, harsjälv dyslexsi, och jag vet att det finns på dom ställena men jag har inga pengaå som det ser ut nu:)

 
Mimo

Mimo

21 juni 2012 23:20

1. Tycker ÄRLIGT synd om dig så jag ska länka dig på min blogg:)
2. HATAR att vara ensam hemma (please tyck inte jag är barnslig)men jag skulle prata med en kompis och kanske... jag vet inte:(
3. Skit taskigt...

http://mimothekanin.bloggplatsen.se

moa lindahl

25 juni 2012 16:44

tack tycker du har en jätte fin blogg. om man inte gillar att vsra ensam hemma är det vara bra att prata med en kompis:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moa lindahl - 22 augusti 2012 17:41

Har bestämt att ta bort den här bloggen när jag inte kommer på nått att skriva om... Så HEJDÅ ...

Av moa lindahl - 10 augusti 2012 23:26

God natt:3 nu ska jag night försöka sova för jag ska antagligen på ett läger eller gå på grönan imorgon igen;3 så nu sover jag... Om ni vill att jag ska ha nån tävlig så kommentera vad för slags och ett pris ;3 ...

Av moa lindahl - 10 augusti 2012 17:23

Nu är jag på väg hem från grönan. Det skulle vara nån konsert så det blev jättemycket människor där. Hmmm vad ska man äta till middag idag då??? Men vad är din favo grej på grönan?:3 ses senare...

Av moa lindahl - 10 augusti 2012 12:07

Hej nu är jag och Kajsa på väg till grönan!:3 (beroende ":3") men vet att jag inte har blogga på jättelänge!! Men i onsdags så prova på cheerleding (stavning?) och det va jättekul! Kommer nog att börja med det och då tränar jag 6 dagar i veckan:3 ann...

Av moa lindahl - 1 augusti 2012 14:26

jag är efter... visste inte att det va han som hade gjort den här låten!!!    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

sommarens bästa nöjespark
 Gröna Lund:P
 Liseberg:D
 Båda:/
 gillar ingen:l

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards